PODNOŚNIK KANAŁOWY PNEUMATYCZNY 3500kg + TRAWERS

785aac8d4dd493ffdf03fa8fa66b-jpeg.jpg
785aac8d4dd493ffdf03fa8fa66b-jpeg.jpg

PODNOŚNIK KANAŁOWY PNEUMATYCZNY 3500kg + TRAWERS

 

PODNOŚNIK KANAŁOWY PNEUMATYCZNY 3500kg + TRAWERS

Uniwersalne zastosowanie

Dźwigniki kanałowe pneumatyczne przeznaczone są do częściowego podnoszenia samochodu podczas diagnostyki i prac obsługowo-naprawczych. Dźwignik służy do podnoszenia kół samochodu przedniej lub tylnej osi.

Wytrzymała poduszka pneumatyczna

Zastosowanie solidnego gumowego miecha, używanego w produkcji naczep samochodów ciężarowych TIR, gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Miech wytrzymuje nacisk 10T oraz maksymalne ciśnienie 17 bar. Podnośnik wyposażony jest w metalowe tuleje prowadzące wewnątrz miecha, które stabilizują podnośnik podczas pracy. Na każdej wysokości poduszka jest idealnie sztywna, zapewniając stabilne podnoszenie i maksymalne bezpieczeństwo obsługi.

Wieloletnia trwałość

Wysoka jakość pneumatyki jest zapewnieniem niezawodnego użytkowania podnośnika przez wiele lat. Precyzyjne i solidne wykonanie konstrukcji, przekłada się nie tylko na dłuższą żywotność urządzenia, ale gwarantuje lepszy komfort pracy.

Dopasowanie podnośnika do kanału

Podnośniki kanałowe wykonywane są na zamówienie.

  1. Szerokość całkowita wózka musi uwzględniać nie tylko wymiar pomiędzy ścianami kanału, ale ewentualne przeszkody, w postaci lamp, instalacji elektrycznej itp.
  2. Średnica oraz szerokość kółek dopasowywane są do obrzeży kanału. Najczęściej stosuje się kątownik 50mm, w którym poruszają się kółka o szerokości 45mm. W przypadku obrzeży wykonanych z ceownika, kółka są stożkowe, o odpowiedniej średnicy oraz szerokości.
  3. W sytuacji, gdy prowadnice, po których porusza się podnośnik, znajdują się głęboko w kanale, wykonujemy korektę wysokości wózków. Dzięki temu opuszczony siłownik, w minimalnym swoim położeniu, zatrzymuje się na poziomie posadzki warsztatu, lub zaraz pod deskowaniem kanału.

Przy składaniu zamówienia prosimy o przesłanie szczegółowych wymiarów kanału.


Wyposażenie dodatkowe 

Trawers, belka poprzeczna, umożliwiająca stabilne podparcie podczas podnoszenia całego przodu lub tyłu pojazdu. Dzięki płynnej regulacji szerokości oraz wysokości podpór, trawers można łatwo dopasować do punktów konstrukcyjnych auta.


Specyfikacja

  • Maksymalny udźwig: 3500kg
  • Wysokość podnoszenia: 370 mm
  • Ciśnienie maksymalne: 1,7 Mpa (17 bar)
  • Ciśnienie robocze: 0,8 Mpa (8 bar)
  • Temperatura pracy: -0,4 : +40 C
  • Średnica miecha: 340 mm
  • Usztywnienie miecha: Teleskop metalowy
  • Rozstaw kół wózka głównego: w zakresach regulacji od 700 do 1000mm
  • Długość wózka wzdłuż kanału: 470 mm
  • Średnica kół jezdnych: 50mm / wg zamówienia
  • Szerokość kół jezdnych: 40mm / wg zamówienia
  • Masa dźwignika: 65kg
  • Wyposażenie dodatkowe: trawers, belka poprzeczna
cta

Skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy i odpowiemy na każde pytanie.