DPF Super Spray JetChem

dpf-super-spray-1.png
dpf-super-spray-1.png

DPF Super Spray JetChem

 

Spray do szybkiej regeneracji / odblokowania filtrów cząstek stałych i katalizatorów bez demontażu

CZAS DZIAŁANIA:
8-10h

WYDAJNOŚĆ:
na 1 filtr

PRZEZNACZENIE:
do wnętrza filtra

CZĘSTOTLIWOŚĆ:
zapełnienie filtra <60%





JETCHEM DPF Super Spray to profesjonalny preparat, umożliwiający szybkie i skuteczne przeczyszczenie filtra cząstek stałych i katalizatorów bez konieczności ich demontażu.

Jego receptura została opracowana  ze szczególnym uwzględnieniem doświadczeń serwisowych, dzięki czemu zawiera on zaawansowane i bardzo skuteczne kombinacje substancji i związków chemicznych, zapewniających najwyższą skuteczność przy prawidłowej aplikacji.

Aplikacja preparatu jest bardzo łatwa i możliwa do przeprowadzenia w warunkach warsztatowych i garażowych. Spray szczególnie dobrze sprawdza się w następujących sytuacjach:

– zapełnienie filtra cząstek stałych / katalizatora sięga 60%
– demontaż filtra DPF / katalizatora jest trudny i wiąże się ze skomplikowanym demontażem np. elementów zawieszenia
– występują pierwsze objawy nadmiernego zapełnienia filtra
– z innych powodów (np. finansowe, czasowe) nie ma możliwości przeprowadzenia zdemontowania i całkowitej regeneracji filtra DPF

Ważne – DPF Super Spray nie służy do odblokowania całkowicie zapełnionego / zablokowanego filtra cząstek stałych. Do jego skutecznego działania konieczne jest przeprowadzenie jazdy po aplikacji preparatu. Przy tego typu problemach rekomendujemy nasze preparaty, przeznaczone do całkowitej regeneracji zdemontowanego filtra

ZALETY:

–  Umożliwia usunięcie osadów wewnątrz filtra bez konieczności demontażu
– Rozpuszcza i rozluźnia osady popiołu i sadzy, umożliwiając ich usunięcie bez demontażu filtra.
– szybka i łatwa aplikacja
– zastosowanie przywraca pierwotne parametry pracy silnik: moc, zmniejsza spalanie
– eliminuje powstawanie usterek wywołanych nieodpowiednim stanem filtra DPF.
– całkowicie odparowuje, nie pozostawiając śladów

SPOSÓB UŻYCIA:

– Przed użyciem ostudzić silnik, by temperatura filtra DPF nie przekraczał 40 st. C.
– Zdemontować czujnik ciśnienia lub temperatury
– W powstały otwór wprowadzić wężyk do aplikacji.
– Natryskiwać preparat krótkimi seriami po 3-5 sekund. Opróżnić ok. ½ puszki, wkręcić czujnik i pozostawić na ok. 15-20 min.
– Powtórzyć aplikację
– Zainstalować czujnik ponownie, następnie uruchomić silnik na ok. 15 minut na wolnych obrotach.
– wykonać ok. 30-minutową jazdę


cta

Skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy i odpowiemy na każde pytanie.